Fill 1

+ 011- 5907 3549

im

No 43-2 Blok A, Plaza KL Traders

Follow us :
button
FAQ

Frequently Asked Questions

FAQ
Apakah jenis perkhidmatan PHMM?

PHMM menyediakan perkhidmatan konsultansi dan rundingan bagi pihak anda sekiranya berlaku kes.

Adakah PHMM menyediakan sebarang bantuan kewangan?

Tidak. PHMM tidak menyediakan sebarang bentuk bantuan kewangan

Adakah terdapat kos jika mendapatkan perkhidmatan PHMM?

Ya. Setiap kos akan dibentangkan semasa temujanji pertama. Jika dipersetujui, barulah pendaftaran dilakukan

Bagaimana ingin tempah temujanji?

Anda boleh klik di bahagian Tempah Temujanji

Siapakah yang bertanggungjawab sekiranya kes file pelanggan telah didaftar?

Pihak Pegawai PHMM akan memantau kes anda dan akan memberikan notifikasi secara email atau sms atau whatsapp.

Bolehkah saya mendapatkan PHMM walaupun sudah melaporkan kepada badan lain?

Bergantung kepada kerumitan kes.

Berapa lama masa diperlukan PHMM untuk mulakan proses resolusi?

Ia bergantung kepada kerumitan kes

Bagaimanakah pembayaran boleh dibuat jika PHMM memberikan invois?

Anda akan diberikan notifikasi bagaimana pembayaran perlu dibuat. PHMM juga tidak pernah melantik sebarang agen untuk pembayaran atau bank in kepada individu

© Copyright 2023-2024 Persatuan Hak Masyarakat Malaysia